Sevgilim bana karşı mesafeli davranıyor

Sevgilim bana karşı mesafeli davranıyor

Sevgilim bana karşı mesafeli davranıyor

Eski sevgilimle arada konuşuyoruz!

Eski sevgilimle konuşuyoruz sizce ne yapmam gerek ?

Sevgilim bana karşı mesafeli davranıyor

selamlar

Sevgilim bana karşı mesafeli davranıyor önceden böyle degildi gece gündüz demez arar mesaj atardı yarım saat yazmasam merak ederdi şimdi tam tersi oldu arıyorum acmıyo teiefon yanımda değildi diyo geri aramıyor da mesaj atıyorum göründü oluyo cevap vermiyor hâlbuki son...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Eski sevgilimle arada konuşuyoruz!

selamlar

eski sevgilimle konuşuyorz arada.5 yıldır zaten fazla ayrı kalamadık barıştık.bu defa 1 buck senedir ayrıyız.dün pskoloğa gittim adamın söylediklerini anlattm o çocuk seni sevmiyor olabilir.takıntı yapmıştır dedi.bunu ona söyledim numarasını ver dedi.biraz konuştuk.şen...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Unluler


Copyright 2021 ilksoru.com. oversize - sitemap

Buraya kadar geldiysek kaybedecek birşey kalmamıştır..