18 yasımda evlendim cesitli sebeplerden dolayı ayrıldık.
18 yasımda evlendim cesitli sebeplerden dolayı ayrıldık.

selamlar

merhaba isimsiz olsun lütfen. ben 18 yasımda evlendim çesitli sebeplerden dolayı ayrıldık. 2 sene evli kaldık bir oğlum var. velayeti babasındaydı. babası biz ayrıldıktan sonra tekrar evlendi ve yakın bi zamanda vefat etti. simdi oğlumun velayetini almak istiyorum. anc...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Evlilikten korkuyorum ya yürümezse ?

selamlar

Merhaba. Şuanda benim 2 aydır süren bir ilişkim var ben 21 yaşındayım erkek arkadaşım ise 28 olacak çok iyi anlaşıyoruz iyi kalpli allah a şükür merhametli biz ciddiyiz onun ailesi biliyor benim ise annem biliyorum babama demeyi düşünüyorum ama korkuyorum ya ters bir s...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

20 yaşındayım ama 50 yaşında evli bir adamla beraberim.

selamlar

Hiç yapmam dediğim bişeyi yaptım. 20 yaşındayım ve evli biriyle birlikteyim üstelik 50 yaşında adam .onu çok seviyorum ama kendimden iğreniyorum ayrılamıyorum da ne yapmam gerektiğini belki siz bana söylersiniz İsimsiz paylaşır mısınız ...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Bir Görümcem var hayati burnumdan getiriyor

selamlar

Merhaba ben eşimle yaklaşık 3 senelik evliyim esimle ve ailesiyle cok mutluyum kaynanam melek gibi cok şükür gelelim asıl meseleye benim bi Gorumcem var hayati burnumdan getiriyor ilk başlarda iyiydi sonra gitgide bi laf sokmalar bi surat asmalar ben eşimle iyi mutlu o...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Sevgilim bana karşı mesafeli davranıyor

selamlar

Sevgilim bana karşı mesafeli davranıyor önceden böyle degildi gece gündüz demez arar mesaj atardı yarım saat yazmasam merak ederdi şimdi tam tersi oldu arıyorum acmıyo teiefon yanımda değildi diyo geri aramıyor da mesaj atıyorum göründü oluyo cevap vermiyor hâlbuki son...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Kocam 800 tl veririm diyor..

selamlar

Mrb gızlı olsun bana akıl verİn lütfen kocam maddi sıkıntımız var haftalık 800 verım evın ihtiyacı ev kirası elektrik su internet ve 800 ödememiz var bunları verdigimle öde dedı tamam dedım kömür bitti mesaiye kal kömür alalım dedım benle kavga etti işe gitti allah aşk...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Bu hafta konuştuğum kişi ile ailelerimiz tanıştı.

selamlar

Merhaba sizden fikir almak ve deneyim tecrübelerinizi dinlemek için bir konu da yardıma ihtiyacım var 🙏🏻 Bu hafta konuştuğum kişi ile ailelerimiz tanıştı. Bir kaç hafta sonra da sadece söz yapacağız veya da söz/nişan birlikte olacak Benim bir kız kardeşim ve bir erkek ...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Kız kardeşim Çok açık giyiniyor

selamlar

Benim kiz kardesim (30 yasinda, bekar) bir kac kez cok acik giyinip evimize geldi. Zaten benim Annem ve Babamda onun giyiminden rahatsiz. Bir kez kocamin ailesi bize misafirlige geldi, annem ve kiz kardesimde ugradilar bize. Cok dar pantolon, üst giyimde berbat. Kis...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Kızlar Kocam Çok Delirdi !

selamlar

kızlar kocam artık çok delirdi. ya üniversiteden kalan arkadaşım emiri tehdid etti emir şehir dışından gelmişti bana mesaj attı kanka geldim bir görüşelim bende tamam dedim kadiköyde buluşalım buluştuk cafeye gittik. oturduk sohbet ettik sonra kocam da eve erken gelmiş...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Annemi daha çok özledim dedi!

selamlar

Arkadaşlar merhaba, Sevgilim dün dedi annemi çok seviyorum ve çok özledim kendisi şu an asker bende dedim beni özledin mi peki Senide özledim dedi peki dedim anneni mi daha çok özledin beni mi dedim annemi dedi daha çok seviyorum ve daha çok özledim dedi... ben Şafa...

Yorum icin biraz bekleticem kodlaniyor...

paylasim kodlaniyor

Unluler


Copyright 2021 ilksoru.com. ilk soru - sitemap

Buraya kadar geldiysek kaybedecek birşey kalmamıştır..